Perkongsian Bijak Cemerlang PBC OGOS

PBC OGOS
ZON TIMUR

TEMPAT : AGRO SETIU
TARIKH : 7-8 OGOS 2009
UNTUK MAKLUMAT SILA HUBUNGI :- MOHD ARIF : TEL 0139191918


...................................................................................
Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) adalah pelatihan DAHSYAT yang diperkenalkan oleh Herba Penawar Al Wahida (HPA) Industries Sdn. Bhd sebagai perusahaan produk ubat-ubatan herba yang mendapat sertifikat Good Manufacturing Practice dari WHO. Perusahaan ini memasarkan produk dengan sistem pemasaran Multi Level Marketing (MLM) Syariah.

HPA International diawali di Malaysia, Indonesia, Brunei, Arab Saudi, Uni Emirat, Mesir, Thailand dan Jepang. Segera menyusul negara-negara lain di seluruh dunia di mana terdapat warga Muslim. Sebab, HPA mengajak tiap muslim untuk menjadikan konsumsi produk halal sebagai tanggung jawab bersama.

Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) awalnya hanya diadakan di Malaysia. Dan terbukti mampu meledakkan struktur pemasaran produk-produk HPA di negara tersebut. Namun kini, seiring dengan peluncuran HPA Internasional, PBC diadakan di negara-negara dimana HPA berada.

Planing pemasaran ini diperkenalkan bertujuan agar semua orang memperoleh kesempatan untuk mendapatkan pendapatan lumayan dalam masa yang singkat. Singkatnya, PBC adalah jalan ‘pintas’ menuju sukses bersama HPA samada mengenai pemasaran mahupun tanggunjawab bersama HPA.

0 ulasan:

PROGRAM PBC

PROGRAM PBC
KLIK PADA IMEJ UNTUK MENGETAHUI PBC BULAN INI

PENTADBIRAN BERPINDAH KE PYTRAJAYA

PENTADBIRAN BERPINDAH KE PYTRAJAYA
KLIK GAMBAR DI ATAS UNTU MENGETAHUI PERKEMBANGAN TERBARU HPA

  © Mahu bina Blog? Log Masuk sekarag Edited by AL-WAHIDA MARKETING SDN BHD CAWANGAN SETIU Hak cipta terpelihara 2009

Back to TOP