Produk Sejuk Beku



KINI PRODUK SEJUK BEKU SUDAH TIBA DI CAWANGAN SETIU UNTUK DIPASARKAN KEPADA PENGEDAR DAN PENGGUNA...

AYAM RADIX / ORGANIK

Ayam organik yang diternak sendiri oleh HPA ini dijamin bebas daripada vaksin kerana menggunakan herba sebagai makanannya seperti daun mambu, kunyit dan Tongkat Ali. Tanpa enzim tumbesaran, tanpa vaksin dan di sembelih mengikut tatacara syariah.
Makanan ayam organik ini juga bukannya seperti dedak yang diambil dari kilang, tetapi sumber daripada tumbuh-tumbuhan herba. Ayam organik yang sudah terbukti memiliki protein lebih tinggi dari ayam kampung biasa. Kaedah ayam organik ini diberi makan ekstrak herba yang kaya dengan bahan antioksida dan antikanser seperti halia, kunyit , pandan dan lain-lain dan tanpa penggunaan antibiotik, tidak menggunakan hormon, beta agonist dan salbutamol


SATE RADIX


1 bungkus sate mengandungi 20 cucuk. Ia disertakan sekali dengan kuah sate. Hanya perlu panaskan sahaja. Sate ini juga disediakan dalam sediaan separuh masak hanya perlu dipanaskan didalam oven sahaja sebelum dihidangkan. Selamat mencuba resepi organik kita bersama.


FISH BALL & FISH CAKE


Fish Ball dan Fish Cake keluaran HPA disediakan dari isi ikan tempatan yang segar dan bermutu tinggi serta diadun dengan campuran herba-herba terpilih. Tiada penggunaan atau campuran MSG (AJINOMOTO). Menggunakan bahan-bahan berkualiti untuk mendapatkan produk yang suci dan menyelerekan, suatu jaminan fish ball dan fish cake yang enak dan sedap. Boleh dimasak dengan cara kukus atau goreng. Dikilangkan mengikut amalan pengilangan baik atau GMP. Dijamin bersih dan halal. Sesuai dimakan oleh semua lapisan masyarakat.

0 ulasan:

PROGRAM PBC

PROGRAM PBC
KLIK PADA IMEJ UNTUK MENGETAHUI PBC BULAN INI

PENTADBIRAN BERPINDAH KE PYTRAJAYA

PENTADBIRAN BERPINDAH KE PYTRAJAYA
KLIK GAMBAR DI ATAS UNTU MENGETAHUI PERKEMBANGAN TERBARU HPA

  © Mahu bina Blog? Log Masuk sekarag Edited by AL-WAHIDA MARKETING SDN BHD CAWANGAN SETIU Hak cipta terpelihara 2009

Back to TOP